21 Μαρτίου 2012

Κορδόνι με βελονάκι

Θα σας δείξω πως να κάνετε κορδόνι με βελονάκι. Θα σας φανεί χρήσιμο για την κατασκευή των δικών σας πλεκτών κοσμημάτων που αρχίζουν επικίνδυνα να κυριεύουν το ενδιαφέρον και περιμένω από εσάς να μου δείξετε πως θα το χρησιμοποιήσετε.

  1. Ξεκινάτε με την αρχική θηλιά.
  2. Κάνετε τρεις αλυσίδες.
  3. Πλέκετε τρία άριχτα γαϊτανάκια πάνω τους.
  4. Αφαιρείτε από το βελονάκι τις δύο αριστερές θηλιές και τις κρατάτε στον αέρα με προσοχή μην διαλυθούν.
  5. Πλέκετε άριχτο στην πρώτη θηλιά.
  6. Πλέκετε και τις άλλες δύο, με τη σειρά τους.
  7. Έχετε πάλι τρεις θηλιές (βλέπε φωτό)
  8. Επαναλαμβάνετε από το νούμερο 4 μέχρι το 7.
  9. Πλέκετε τόσες φορές όσες το μήκος που χρειάζεστε.
Σημείωση 1: Χρειάζεται κλωστή που γλυστράει. Η δική μου είναι ελληνικό βαμβακερό 100% μερσεριζέ, βελονάκι μέγεθος 2,5.
Σημείωση 2: Όσο μεγαλώνει το κορδόνι σας και το τεντώνετε, τόσο πιο στρόγγυλο γίνεται.
Σημείωση 3:  Όλες τις βελονιές σας τις έχω επεξηγήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις και θεωρώ ότι το επίπεδο δυσκολίας είναι και για αρχαρίους.
Σχετικό βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=cjXsRkr1oWo
Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal pictures belong to me, please do not use them without my permission.

12 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό και για κοσμήματα και για ζωνάκια στα παιδικα ρουχαλάκια!
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ax ax ax! αυτό δεν ξέρεις πόσο καιρό το ήθελα! τελικα βρηκα αυτο το μηχανακι που το κάνει, και εκανα το πρωτο μου, βέβαια αυτό είναι το αυθεντικό! θα το δοκιμάσω...και μετά αϊντε κορδόνια ολε!!! φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρω και άλλο σχέδιο κορδονιού με το οποίο γίνεται το λασέ. Αλλά και αυτό μου αρέσει πολύ για να φτιάχνω τα κοσμήματα! Ευχαριστώ φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ σαν την Εβίτα. Αφού αποδείχτηκα ανεπίδεκτη μαθήσεως, έχω ένα μικρό εργαλείο που κάνουμε κορδόνια και βραχιολάκια με τις μικρές. Το πρωτότυπο έχει άλλη χάρη βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις οδηγίες!! Να δω πότε θα αξιωθώ να ασχοληθώ κι εγώ με το πλέξιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το είδος κορδονιού δεν το ήξερα μπράβο Niatta που μας το έδειξες.Εγω κάνω ένα άλλο κορδόνι που χρησιμοποιώ στις τραβέρσες με λασέ θα προσπαθήσω σύντομα να ανεβάσω το τρόπο που γίνεται.
    Μπράβο Niatta που έχεις πάντα καινούργιο να μας δείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε, πολύ ωραίο και χρήσιμο το κορδόνι...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφο το κορδονάκι Ανίτα μου σίγουρα θα μου είναι χρήσιμο για τα κοσμηματάκια μου!!!Φιλάκια και ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε λοιπόν μαζί σου νομίζω θα μάθω βελονάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε αυτή η ανάρτηση και επιφυλάσσομαι για συνέχεια με το κορδόνι λασέ. Περιμένω από δυο πλευρές να το δω και εγώ μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά Αννίτα μου. Το κορδόνι σου ήρθε στην κατάλληλη στιγμή. Πλέκω ένα ζακετάκι και θα δω αν βολέψει για το λεμουδάκι με φούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...