1 Ιουλίου 2012

Κοσμήματα με βελονάκι

Σήμερα, φίλες μου, θα σας δείξω διάφορα κοσμήματα που σας έπλεξα με το βελονάκι. Σκουλαρίκια! Βραχιόλια! Κολιέ!
Ας αρχίσουμε με ένα σετ που είναι το αγαπημένο μου. Πλεκτό κορδόνι για το λαιμό και τον καρπό και πλεκτές ροζέτες για τα σκουλαρίκια και τα ενώματα, στολισμένες με χάντρες.
Συνεχίζω με ένα ακόμη σετ, μονόχρωμο αυτή τη φορά. Στρόγγυλο κορδόνι και εδώ, αυτοσχέδιο μοτίφ και μαύρες χάντρες στο κολιέ, πλεκτή ροζέτα με μαύρο νήμα στο βραχιόλι αντί για κούμπωμα, με αρκετή ελαστικότητα για να περάσει στο χέρι. Σας θυμίζει λίγο το ροζ σετ;
Σκουλαρίκια κρεμαστά, πλεγμένα πάνω σε φαρδιά ροζέτα,
στολισμένα με χρωματιστή κλωστή στο τελείωμα.
Βραχιολάκια με πλατύ κορδόνι (δες ΚΟΡΔΟΝΙ 1) και διάφορα ενώματα.
Το κόκκινο είναι με κηροκλωστή.
Εδώ έχω πρόβλημα γιατί η βάση του πλεκτού είναι οι πλαστικοί κρίκοι που το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ έκανε βραχιόλια μακραμέ (http://diamadaki.blogspot.gr/2012/05/blog-post_03.html). Ξεκίνησα για βραχιόλια, πήρα τις πολύ ψιλές κλωστές μου, πέρασα άπειρες χαντρούλες και το αποτέλεσμα το βλέπετε. Τελικά όμως μου αρέσουν πιο πολύ για σκουλαρίκια και λέω να τα "ζαλωθώ". Εσείς τι λέτε; Πως τα προτιμάτε;
Σας εύχομαι να έχετε ένα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ με ένα λουλούδι από το αναρριχόμενο που έχω στο μπαλκόνι μου. Λέγεται ΚΕΡΑΚΙ και επιστημονικά Hoya Carnosa.

Δείτε περισσότερα πλεκτά κοσμήματα με βελονάκι.

Copyright - all rights reserved 
Just a reminder that all personal pictures belong to me, please do not use them without my permission.

30 σχόλια:

  1. Δεν το φανταζόμουνα πως φτιάχνονται τόσο όμορφα κοσμήματα με νήματα και βελονάκι....... Τους κρίκους πολύ καλά θα κάνεις να τους "ζαλωθείς", μ' αρέσουν κι' εμένα πολύ για σκουλαρίκια!!!!!!
    Και το κεράκι, πρώτη φορά το βλέπω και είναι φανταστικό.....
    Φιλάκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φιλία! Έκανα πολλές δοκιμές και σας έδειξα εδώ τα πιο πετυχημένα. Λατρεύω και εγώ τα σκουλαρίκια, ειδικά για το καλοκαίρι.
      Μακάρι να έμενες κοντά, κόβω συνέχεια κλαδιά και μοιράζω στους φίλους μου.
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ για την επίσκεψη! Είπα να κάνω τη διαφορά και αυτοσχεδίασα.
    Το λουλουδάκι εκτείνεται σε 3 τετραγωνικά!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννίτα ...τέλεια!!!!καλησπέρα και καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολα γίνονται, γιατί δεν το προσπαθείς και να μου πεις αν τραβάνε;

      Διαγραφή
  4. Το ξέρω το κεράκι....Το λατρεύω!!!
    Ήταν να μη το μάθεις το μακραμέ...Το αξιοποίησες δεόντος και ποικιλοτρόπως!!! Φανταστικά όλα τα κοσμήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μακραμέ είναι ειδικότητα της Κατερίνας, εγώ μένω πιστή στο βελονάκι! Ήθελα να δείξω πως με την ίδια βάση βγαίνει άλλο αποτέλεσμα.
      Όσο για το κεράκι... μέσα στο σκοτάδι της νύχτας και με ανοιχτή την μπαλκονόπορτα μου έρχονται ριπές αρώματος... το σκασμένο, όσο του μιλάω τόσο θεριεύει...
      Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. Εδώ πραγματικά βρίσκομαι στο στοιχείο μου....πλεκτά κοσμήματα.......Αννίτα μου είναι όλα υπέροχα με μια μικρή προτίμηση στο γαλάζιο σετ....είναι τόσο καλοκαιρινό, τόσο θαλασσινό !!!!!! Πανέμορφο το λουλούδι, δεν το έχω ξαναδεί πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ στα βόρεια τέτοια λουλούδια έχουμε, οι ορτανσίες μας είναι καχεκτικές...

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα Αννίτα μου!!!Το λουλούδι υπέροχο φαντάζομαι πόσο όμορφα θα μυρίζει!!!Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι και καλές διακοπές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σόφη, αφού τα εγκρίνεις εσύ, μάλλον καλά θα είναι... Τα λουλουδάκια έχουν όμορφο αλλά πολύ διακριτικό άρωμα και όχι συνεχόμενο, κάθε αστεράκι με τη σειρά του δίνει το άρωμα και μετά χάνεται.
      Καλό μήνα, διακοπές θα αργήσουν ακόμη...
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Αννίτα μου, είναι τέλεια!!!!!!!!Ομορφα σχέδια!!!!!!!!!
    Το κεράκι είναι σαν ψεύτικο!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση κάνει τις ομορφιές της και εμείς τις δικές μας...
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Εξοχα τα πλεκτά κοσμήματά σου!
    Οσο για το λουλουδάκι , κι εγώ πρωτη φορά το βλέπω, κι εχω "μείνει" ! Είναι γλύκα!
    Καλό μήνα, Αννίτα και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ...ΑΝΝΙΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑ!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πολλά-πολλά σχέδια στο μυαλό μου... εν καιρώ... Καλό μήνα, φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα είναι...Προτιμώ τα βραχιόλια γιατί για σκουλαρίκια μου φαίνονται μεγάλα...Σε μικρότερη έκδοση πάντως θα είναι φανταστικά και για σκουλαρίκια...Με ενθουσιάζει η ιδέα να φτιάχνει κανείς μόνος τα κοσμήματά του...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, θα τα βγάλω σε μικρότερη έκδοση για σκουλαρίκια, ευχαριστώ για την ιδέα!
      Παρατήρησε όμως... και κοσμήματα, και βελονάκι. Σταθερή και πιστή, εδώ.

      Διαγραφή
  11. ομορφο Μηνα κοριτσι..να σαι καλα..απιθανα τα κοσμηματα..μου αρεσαν πολυ..το χρυσο τελοιο..χαρουμενο Καλοκαιρι..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Μαρία!!! Χάρηκα που σε είδα ξανά! Χρυσό λες το πρώτο, έτσι; Τα φιλιά μου στην Πτολεμαΐδα!!!

      Διαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ!!!!
    ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΡΙΧΟΜΕΝΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ ΣΕ ΦΥΤΩΡΙΟ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πλεκτά με βαμβακερή κλωστή είναι ότι πρέπει για το καλοκαιράκι, τα φοράω ευχαρίστως... για το αναρριχόμενο κάτι θα κάνουμε...

      Διαγραφή
  13. Γεια σου κορίτσι.Είναι όλα υπέροχα!!!!!Μου αρέσουν πολύ.!!!! Είναι κάτι διαφορετικό.!!!! Πέρσι το χειμώνα έφτιαξα κάποια κοσμήματα με το βελονάκι δεν άρεσαν στον "κύκλο μου" απογοητεύτηκα τα παράτησα και το έριξα στα σκουφάκια και στα γάντια. χαχαχα Δεν το αφήνω το βελονάκι.Πραγματικά το αγάπησα πολύ.!!!! Πολλά φιλιά.!!!! Ααααα παραλίγο να το ξεχάσω.Πήρα copy το e-mail σου αλλά για κάποιο λόγο μου έβγαζε πρόβλημα ο server.Οπότε σε ενημερώνω απο εδώ.Το έστειλα το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τον κόπο σου, περιμένω να παραλάβω και τα ξαναλέμε...
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Το λουλούδι εχεις δίκιο, είναι το λευκό ξαδελφάκι του Μαύρου Δράκου. Δεν ήξερα ότι το λένε κεράκι και η αλήθεια είναι ότι δεν το εχω δει ποτέ από κοντά. Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη βόρεια Ελλάδα είναι αρκετά γνωστό, από τα παλιά χρόνια, σαν φράχτης στους μπαχτσέδες. Είναι πανέμορφο από την αρχή της δημιουργίας του άνθους μέχρι την τελική του μορφή, σαν μπάλα, με βελούδινα πέταλα στο κάθε αστεράκι και κρυσταλλικής υφής κεντρικό ασπρο-κόκκινο ύπερο. Τα φύλλα είναι μεγάλα, σαρκώδη και γυαλιστερά. Με καλή θέση και λίπανση ανθοφορεί μέχρι και τρεις φορές τον χρόνο, υπολόγισε για μια γλάστρα μέχρι και 20 τέτοια λουλούδια συγχρόνως.
      Ευχαριστώ για την επίσκεψη! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΙΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΙΡΚΟΥΑΖ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΡΙΚΟΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ
    ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ
    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΚΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΩ.ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΘΑ ΣΕ ΤΣΟΥΡΝΕΒΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΛΑΔΙΑ.ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΛΑΔΙΑ;
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίες δημιουργίες, από τα λίγα κοσμήματα που έχουμε δει με βελονάκι. Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...