21 Αυγούστου 2012

Παραδοσιακές Βελονιές 1

Από το περιοδικό "Πρακτική", το μακροβιότερο περιοδικό για crafts που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα και το προσωπικό μου αρχείο, σας χαρίζω αυτές τις εικόνες για να σας ευχαριστήσω για τις περίπου 100.000 επισκέψεις σας και τα 250 μέλη!
Παραδοσιακές βελονιές απ' όλη την Ελλάδα, για να γνωρίσουν οι νεότεροι και να θυμηθούν οι παλαιότεροι. Το Τετράδιο αρ.4 αριθμεί 32 σελίδες, με τα εξώφυλλα, και θα δοθεί σε 4 συνέχειες γιατί θέλω να κάνω καλή επεξεργασία στις εικόνες.
Σημ.: Η γλώσσα των κειμένων είναι Ελληνική πολυτονική. Μέγεθος τετραδίου Α5.

Δείτε ακόμη το 2ο3o και 4ο μέρος.

16 σχόλια:

  1. Αγαπημένο περιοδικό...Έχω τρία κασάκια από περιοδικά και-παρόλο που δεν έχω χώρο-τα κρατάω...δεν θέλω να τα πετάξω...Καλό φθινόπωρο,Αννίτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε μπροστά το scanner να τα δούμε!
      Μαρία σου οφείλω και Χρόνια Πολλά!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ τα κρατώ ως κάτι πολύτιμο.

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά, αυτή η ανάρτηση εκτός από την συλλεκτική αξία έχει και πρακτική. Ίσως είναι καιρός, να γίνει ηλεκτρονική καταγραφή αυτών των περιοδικών, έτσι ώστε να μείνουν για τις επόμενες γενιές. Συγχαρητήρια για τις επισκέψεις και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά μου θα είναι να ζωντανεύσουν αυτές οι ξεχασμένες αλλά όμορφες βελονιές μέσα από σύγχρονες δημιουργίες.
      Καλή δύναμη σε όλες μας!

      Διαγραφή
  3. Τα λόγια είναι περιττά.Είναι αυτό που λείπει από όλες μας γιατί όσες βελονιές και να ξέρουμε σίγουρα υπάρχει κάποια που αγνοούμε.Μπράβο Αννίτα.Καλό φθινόπωρο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολλές όμορφες βελονιές στη συνέχεια, ο πλούτος και η ποικιλία της κάθε περιοχής είναι ανεξάντλητα. Εδώ είναι μια μόνο μικρή αλλά ενδεικτική καταγραφή της κληρονομιάς μας, ας τις μάθουνε και οι ξένοι.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Θα ήθελα αν έχετε το ένθετο της Πρακτικής, Πολύτιμα κεντήματα και παραδοσιακές βελονιές βήμα βήμα, αύγουστος του 1995 να το αναρτήσετε διότι με ενδιαφέρουν μερικά σχέδια.
    Ευχαριστώ, Νάνσυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκεκριμένα το εξώφυλλο.

      Διαγραφή
    2. Νάνσυ, δυστυχώς έχασα πολλά τεύχη σε μετακόμιση και δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω άμεσα. Θα κοιτάξω σε κάποιες φίλες μου αν το έχουν για να το δημοσιεύσω. Έχεις κάποια φωτογραφία ενδεικτική να μου στείλεις στο mail μου;
      Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου και το αξιόλογο σχόλιο σου.

      Διαγραφή
    3. Συνχαρητηρια! Εχω πολλα περιοδικα της πρακτικης

      Διαγραφή
  5. Χρήσιμη ύλη σας ευχαριστώ βοηθά Και τα παιδιά μας να μάθουν αυτά Που κεντουσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψάχνω το τεύχος της Πρακτικής Αύγουστος του '91.Έχω το γραμμικό σχέδιο σε καμβά και χρειάζομαι να το δω για τα χρώματα και τις βελονιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μήπως γνωρίζετε τηνροδιτικη σταυροβελονιά και την βελονιάς του όρκου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...