31 Οκτωβρίου 2017

Archery Target Coin Purse Pattern

Η έμπνευση για το πορτοφολάκι αυτό ήταν το πρώτο χρυσό μετάλιο της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο, το 2016, από την Άννα Κορακάκη.


Προσπάθησα να αποτυπώσω την εικόνα του στόχου, με τους ομόκεντρους χρωματιστούς κύκλους.


Αργότερα ανακάλυψα ότι αυτά τα 5 χρώματα αντιπροσωπεύουν τον στόχο τοξοβολίας.


Το πορτοφολάκι μου αυτό άρεσε πολύ, σε όσους το έδειξα.


Μια ωραία μέρα... μια κυρία από Αμερική είδε "κρεμασμένο" το πορτοφολάκι μου και τρελλάθηκε! Βλέπετε τα παιδάκια της πήγαιναν σε λέσχη τοξοβολίας... έτσι σκέφτηκε να κάνει δώρα στις άλλες μαμάδες της ομάδας τέτοια πορτοφολάκια! Επικοινωνήσε λοιπόν μαζί μου για να με ρωτήσει αν μπορούσα να γράψω το πατρόν, καθόσον είχε την ευχέρεια να πλέκει με βελονάκι. Κάθησα λοιπόν και έγραψα όλες τις οδηγίες για υλικά και πλέξιμο, μαζί με συντομογραφίες και φωτογραφίες, βάζοντας όλη την μέχρι τώρα εμπειρία μου, σε συνολικά 7 σελίδες!


Εσείς μπορείτε να αντικαταστήσετε τα δικά μου χρώματα (κίτρινο-κόκκινο-τυρκουάζ-λευκό-μαύρο) με τα χρώματα της επιλογής σας ή να το πλέξετε μονόχρωμο, δίχρωμο κλπ. Το πατρόν αυτό είναι ήδη διαθέσιμο στο Ravelry.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Link Party #80 here:
 https://annemarieshaakblog.blogspot.gr/2017/11/link-your-stuff.html

Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal pictures belong to me, please do not use them without my permission.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...