25 Ιουλίου 2013

Summer 2013

Σας εύχομαι να περνάτε καλά στις διακοπές σας και σας αφιερώνω μερικές καλοκαιρινές ιδέες!
Πεταλούδες και πουλάκια για στολίδι ή για ατέλειες (embellishments).
 
Πλεκτά λουλουδάκια για καρφίτσες, τσιμπιδάκια, σκουλαρίκα, κλπ.
 
 
 
Φρούτα τρισδιάστατα (amigurumi) αλλά και το καλάθι τους!
 
Να σας δείξω ακόμα τι θα προσπαθήσω να τελειώσω στις διακοπές μου.
Ελπίζω οι προτάσεις μου να σας άρεσαν και να σας προκαλούν το ενδιαφέρον να ασχοληθείτε με το δικό μου χόμπυ, το βελονάκι. Να γυρίσετε όλοι με το καλό και... καλό πλέξιμο!

11 σχόλια:

  1. .•°♡♡♫° ·.


    Trabalhos super bonitos!!!
    Suaves, coloridos, bem elaborados, acabamentos preciosos em cada detalhe.

    Beijinhos.
    Brasil.•°
    °。✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ ΤΙ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΙΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΜΟΥ......ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα!!!
    Εύχομαι κάποια στιγμή να το πιάσω κι εγώ το βελονάκι!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΛΕΚΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικές οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα!Μου αρέσουν πολύ τα πουλιά ποθ έκανες!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σας καλοκαιρινά λογάκια!

    @Aby Craft αν παρακολουθείς την ανάρτηση σου έστειλα το πατρόν για τα πουλάκια στο fb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΝΝΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...