21 Μαΐου 2012

Ματριόσκα

Ματριόσκα (матрёшка) η γνωστή σε όλους Ρωσική κούκλα ή αλλιώς Μπάμπουσκα (бабушка), κεντημένη σε χοντρό καμβά με ακρυλικά νήματα, ξεκίνησε αρχικά για χαλάκι αλλά κατέληξε να κρέμεται στον τοίχο, μόνη της, χωρίς άλλες κούκλες παρέα (Nesting Dolls).
Υπάρχει και το πατρόν.
Ηλεκτρονική αποστολή του πατρόν μετά την αγορά ή ταχυδρομικά με μήνυμα.



Με την ανάρτηση αυτή θέλω να ευχηθώ σε όλους/ες γιορτάζουν στις 21 Μαΐου, Κωνσταντίνου και Ελένης, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! και ιδιαίτερα στη φίλη Ελένη, ElenArt που μου θύμισε αυτή μου τη δημιουργία με την πολύ όμορφη ανάρτηση της, που σας προτείνω να διαβάσετε: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΑ
Ανθισμένο παχύφυτο στο μπαλκόνι μου, που έγινε θηρίο από ένα μόνο κλαδάκι που βρήκα πεσμένο.
Φυτεύτηκε σε ζαρντινιέρα και τώρα το περισσότερο κρέμεται προς τα κάτω.


Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal pictures and patterns belong to me, please do not use them without my permission.

13 σχόλια:

  1. Το ξέρεις δα, πως όλα τα παραδοσιακά σχέδια τα λατρεύω! φυσικά και τις Ματριόσκες!
    Υ.Γ. Η κλωστή που χρησιμοποίησα για το πλέξιμο της ζακέτας είναι της εταιρείας Yarn art και λέγεται mako lace. Στην ελληνική αγορά δυστυχώς δε μπορούσα να βρω κάτι τόσο λεπτό και στο χρώμα που το ήθελα οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ όμορφη η Μπάμπουσκα σου, ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βίκη, και ευχαριστώ για την είσοδο σου στα μέλη μου. Θα τα πούμε από κοντά, οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε...Θα ήθελα να το φτιάξω σαν χαλάκι για την κόρη μου...Ελπίζω να μπορώ να αντιγράψω το σχέδιο...Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όστρια, στείλε μου ένα mail (δες επάνω) για να σου δώσω περισσότερες λεπτομέρειες.

      Διαγραφή
    2. Έστειλα το mail μου...Σε ευχαριστώ πολύ πολύ... Θα χαρώ να σου ανταποδώσω την καλωσύνη...Καλό απόγευμα...

      Διαγραφή
  4. Μήπως να τις κάνεις και καμιά ακόμα για παρεούλα χαχα.Πολύ όμορφο.Μπράβο σου.!!!!!Φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω το πατρόν να κάνεις εσύ την κολλητή της; Τι λες;

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη δημιουργία! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ φίλη μου για τα καλά σου λόγια. Εσύ μεγαλουργείς στην κουζίνα...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...