11 Δεκεμβρίου 2011

Flower placemat

Για να έχετε περισσότερες επιλογές σε μικρό πετσετάκι ή σουπλά αν επιθυμείτε, δείτε και αυτό με τις παπαρούνες. Πλέκεται με χοντρή κλωστή (20άρα) λευκή ή σε χρώμα της επιλογής σας, τελειώνει γρήγορα και εύκολα. Μέγεθος περίπου 50x70 μάτια φιλέ.
Το πατρόν μπορείτε να παραγγείλετε με μήνυμα ή σχόλιο.
Δείτε περισσότερα σουπλά.

Copyright - all rights reserved
Just a reminder that all personal patterns belong to me, please do not use them without my permission.

4 σχόλια:

  1. Η αλήθεια είναι πως εγώ είμαι πιο πολύ του κεντήματος, όμως έχω πολλά εργόχειρα με βελονάκι από τη μαμά και τη γιαγιά μου και τα λατρεύω. Πολύ όμορφα τα σχέδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερινάκι, γειά σου και καλωσόρισες!!!
    Τα πατρόν που βγάζω μπορούν κάλλιστα να κεντηθούν με χρώματα της επιλογής σας ή μονόχρωμα (π.χ. λευκό σε σκούρο ύφασμα). Παραμένω πιστή στις αρχές μου και συνεχίζω με βελονάκι μόνο, καθόσον στα κεντήματα υπάρχει υπερπροσφορά στα blogs. Ο σκοπός μου είναι η καταγραφή και αποτύπωση της κληρονομιάς μας και γιατί όχι και η αναπαραγωγή των οικογενειακών θησαυρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πατρόν είναι πάρα πολύ ωραία για αυτο θα ήθελα να παραγγείλω το πατρόν του flower placemat και του lacet stitch.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή άγνωστη θα πρέπει να επικοινωνήσετε με ηλεκτρονικό μήνυμα για να μπορέσει να γίνει η παραγγελία και αποστολή.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...